Heeft u een klacht?

Heeft u een klacht over ons?

Waar mensen werken ÖÖ.. ontstaan misverstanden en gaat het soms mis. Dat geldt ook voor uw huisarts.
Veel patiŽnten zijn tevreden. Maar zijn er vragen of klachten, dan willen we dat graag weten.
Wij stellen het erg op prijs als u uw ontevredenheid gewoon met ons bespreekt. We zullen dan proberen uw klacht op een bevredigende manier af te handelen en het vertrouwen te herstellen. Daarnaast proberen wij oorzaken van klachten op te sporen en waar mogelijk weg te nemen. Zo kunnen wij herhaling voorkomen en onze werkwijze beter afstemmen op de wensen van onze patiŽnten. .

Komen wij er zo niet uit, dan heeft u de mogelijkheid om een bindend oordeel van een geschillencommissie te vragen. Onze praktijk is aangesloten bij de landelijke geschilleninstantie Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE), voorheen Stichting Klachtenregeling Huisartsenzorg Zuid-Nederland (SKHZN). De geschilleninstantie geeft een bindend oordeel over het geschil binnen zes maanden en kan evt. een schadevergoeding toekennen van maximaal €25.000,-. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een onafhankelijk jurist (een (voormalig)rechter) en uit leden namens de patiŽnten en de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris.

de SKGE heeftr een website: www.klachtenhuisarts.nl. U kunt zo contact opnemen, of via telefoon: 088-0229100

Telefoon (0416) 332 650
Spoedlijn (0416) 330 110
Receptenlijn (0416) 332 650
(menukeuze 3)
E-mail contact

Huisartsen

  • Mw M.E.J. Gerrits
  • W. Stenvers
  • W.W. van Breenen
  • Mw M. Maas (waarnemend huisarts)

Kloosterweg 6, 5144 CB Waalwijk